Na tomto mieste môžete nechať odkaz pre všetkých ROBkárov, čo si pozerajú tieto stránky.
Veľmi pekne vás prosím, aby ste dodržiavali základné pravidlá slušnosti a nepísali sem rôzne sprostosti.
Dĺžka správy môže byť 350 znakov.
Keďže sa na našej stránke začali objavovať veci, ktoré tu nemajú čo hľadať,
je povinné zadávať aj skratku klubu. Povolené skratky sú KYS = Kysuca, TUR = Turie, BA = Bratislava , MT = Martin, PO = Poprad
a OTH = ostatní
Zobrazujem odkazy 46 az . Celkový počet 492 odkazov.
Jurco: 30.04.2019 17:56 Vycuc z pravidiel AROB CZ 1.4.2019: Cast III ZAVOD ods.20 Znackovaci zarizeni:Použité znackovací zarízení musí být pro daný závod na všech kontrolách shodné, odlišit lze primereným zpusobem pouze znackovací zarízení kontrol dvou ruzných pásem pri paralelne probíhajících závodech nebo pri použití více než šesti kontrol Jurco: 30.04.2019 17:52 V Tratiach Hrcavskeho Vlka boli zverejnene cisla kontrol pre KT 144 MHz ako aj klasiku 3,54 MHz: 1,2,3,4,5,R1,R3,R5,B ako aj zoznam vyhladavania pre kategorie. Ked hladam kontrolu c.R1 nemusim ostat stat na kontrole c.1 Jurco: 30.04.2019 17:46 Vycuc z pravidiel AROB CZ 1.4.2019: Cast III ZAVOD ods.20 Znackovaci zarizrni:"Znackovací zarízení je obvykle umísteno na stojanu, prípadne pripevneno k nepohyblivému objektu (napr. strom) a je oznaceno císlem kontroly a pásmem. Jeho umístení je zvýrazneno lampionem." KT 144 MHz boli preteky na jednom pasme,stojan bol oznaceny cislom ko Jurco: 30.04.2019 17:35 Kedze SZR ani SZROB uz dlhsiu dobu nema vlastne platne pravidla, islo sa podla aktualnych pravidiel AROB CZ. Hrcavsky vlk rozpis:"PRAVIDLÁ: AROB 1.4.2019." Hrcavsky vlk pokyny:"PRAVIDLÁ: AROB 1.4.2019." Jurco: 30.04.2019 17:17 Ahojte ako veduci za techniku na Hrcavskom vlku reagujem na predchadzajuce clanky. Niekto tu na stranke zverejnil vykonavacie pokyny na sezonu 2019, ktore sa zrusili, ale informaciu o ich neplatnosti uz nezverejnil. Organizatori HV o tom vedeli, ale zavadzajuce info na stranke nemali ako ovplyvnit. Košutko: 29.04.2019 11:11 Podľa schválených vykonávacích predpisov na rok 2019 bod C trate: založka e)Kategórie M20, M40 a M50 bežia vo všetkých pretekoch Slovenského pohára na rovnakých tratiach s počtom 5 kontrol. Alebo je to tak ako býva zvykom pod vedením P.Šimečka že to čo je schválené neplatí? Martin Kosut: 29.04.2019 03:51 >> zacnite citat od casti 1 (cast 17) nebudem). Ak niekto nahodou nepochopil co a preco som tu dnes vlastne napisal, tak nech sa ani neunuva reagovat. Nechcem sirit negativnu energiu ani sa s nikym hadat, chcel som len vyjadrit svoj nazor a stanovisko. MK Martin Kosut: 29.04.2019 03:38 (cast 16) trenovat, no toto prostredie a podmienky ma od toho absolutne odradzaju a demotivuju). Rozhodol som sa, ze odteraz pojdem uz len na tie zavody, na ktore budem ja chciet a je mi jedno ci su nominacne alebo nie (nevzdavam sa nominacie, no zalezi uz len od trenera ci ma nominuje alebo nie, pretoze dostatocny pocet zavodov (bodov) mat urcite Martin Kosut: 29.04.2019 03:13 (cast 15) uz davno nie su), a bohuzial uz ani tu radost nemam. Takze hned prva veta koncepcie na rok 2019: “Našim prvoradým cieľom bude najmä motivovať nádejných reprezentantov k systematickému tréningu, prebudiť v nich chuť športovať, trénovať a férovo pretekať.”, sa u mna vyvija uplne opacnym sposobom, (chcem a snazim sa Martin Kosut: 29.04.2019 03:06 (cast 14) Zaver: Som sklamany, znechuteny a zo skusenosti z minulych rokov a z toho ako sa hned od zaciatku tato sezona vyvija, stracam chut sa vobec zavodov zucastnovat. Nechodim na preteky preto aby som odchadzal znechuteny, ale preto aby som mal z nich v prvom rade radost a pekne spomienky (kedze prostredie a podmienky pre profi uroven su tu Martin Kosut: 29.04.2019 02:44 (cast 13) vysoka (a este ked sa k tomu pripocitaju dotacie za MCR (na preteku Slovenskeho pohara) a sponzori.. tak mi to pride, ze prvotny ciel organizacie bol zarobit co najviac penazi a nie postavit zavody, z kt. budu zavodnici mat radost a pozitok. Z mojej strany to tak ani zdaleka nebolo, prave naopak. Martin Kosut: 29.04.2019 02:37 (cast 12) chyba. Navyse cena 21€ za preteky (kde sme chodili na starty a z ciela sprintu peso viac nez kilometer, na starte sme mokli a trate boli neferove.. obzvlast ked je na webe zavodu napisane “Staviteľ King pre vás pripravuje náročné, ale férové trate...”, a od cloveka, ktory ako prvy upozornuje na chyby..) bola neprimerane vysok Martin Kosut: 29.04.2019 01:55 (cast 11) bez kontrol. Lutujem tych co vybehli hore na pomyselnu nabehovku R1 a zistili, ze uz nemaju na vyber iba na 4ke koncit, musel to byt velmi prijemny pocit. Dalsia stavitelska chyba bola poloha kontroly R1. 180 stupnova vracacka + hned pod lukou kde kazdy vidi vbiehat a vybiehat zavodnikov + vybehana stopa na luke, bola trapna skolacka chyb Martin Kosut: 29.04.2019 01:41 (cast 10) ved 4ku bere 3/4 kategorii, ..musel som si pomylit srdcovku” .. a neodvazil som sa zbehnut dole, vratil som sa a potom ked som ju zmeral znova a uistil sa, ze tam je, spocital som si aky dlhy a narocny tento zavod bude, a povedal som si “boze, ved to je dlha trat.. to zas polovica ludi v takomto terene bude mat nad 100minut alebo bude Martin Kosut: 29.04.2019 01:30 (cast 9) a bezat presne tadial, kadial sa startovalo na 144MHz (A3ka 15000ka mapa asi nebola dostatocne velka). Ja som to pochopil (po nakresleni vsetkych kontrol 250m od startu v 5tej minute) a stocil som to doprava, no ked som bol na vrchu koca kde sme vybiehali den predtym na dvojmetri, tak som si povedal “to nie je mozne aby to tak postavil,